Gratis proefles!

Topfitt Groepslessen

Topfitt in Eersel biedt diverse trainingen aan die in een kleine groep worden uitgevoerd. Hierdoor is er voldoende aandacht voor ieder individu én kent het de gezelligheid van een training in groepsverband. We bieden verschillende soorten Small Group Training aan zodat er voor ieder wat wils is. Lijkt het je leuk om een keer een les te proberen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

De small group trainingen zijn in te kopen middels een 8 lessenkaart.

Boxingfitt

Dé ultieme fitnesssensatie. Bij deze bokstraining bij Topfitt in Eersel wordt er intensief gewerkt met onder andere bokshandschoenen en trainerpads. Er is geen sprake van fysiek contact bij boxingfitt wat normaal wel het geval is bij boksen. Verder bevat de training alle elementen van een echte bokstraining.

Je leert zowel het boksen zelf, als het trainer zijn. Er wordt gewerkt aan je krachtuithoudingsvermogen, conditie, buik-, been-, bil- en armspieren.

Probeer deze leuke en intensieve les nu eens gratis. Bel of mail vrijblijvend voor meer informatie!

 

Bootcamp

Bootcamp is hot! Wil jij conditie, kracht, souplesse en explosiviteit opbouwen? Dan ben je bij Topfitt in Eersel aan het juiste adres.
Bootcamp is een cardiovasculaire en spierversterkende fullbody workout. Ongeacht geslacht, postuur, leeftijd of conditie kun je deelnemen aan onze bootcamp lessen. Deze zijn voor iedereen toegankelijk. De training bestaat onder andere uit fitnessoefeningen, hardlopen en intervaltrainingen. Onze bootcamp lessen zijn allemaal in de natuur van Eersel en omgeving.
Kortom: een heerlijke groepstraining in de buitenlucht. Let’s go back to basic!

X-Fitt

X- Fitt is afgeleid van Crossfit.

In deze high intensity les wordt het gehele lichaam getraind met functionele materialen, alles is mogelijk….

Ben jij niet bang om je grens op te zoeken in je spierkracht, interval conditie en doorzettingsvermogen, dan is deze les zeker iets voor jou.

Vaak koppelen we ook een competitie element aan de les toe, waarin jij en je mede deelnemers worden uitgedaagd om tot het uiterste te gaan.

Er wordt gewerkt in een circuit vorm waarbij spierversterkende oefeningen worden afgewisseld met conditionele vormen.

Enige “basis” training technieken en conditie zijn een vereiste.

De ervaren trainer zorgt telkens voor een leuke, dynamische les, die zorgt dat jij tot het uiterste gaat.

Total Body Workout

T.B.W.
Total Body Work out is een zeer afwisselende groepsles waarbij o.a. kracht, uithoudingsvermogen en coördinatie worden getraind. Het is een totale work out waarbij accenten steeds worden verlegd. De afwisseling in zowel de materialen als de training zorgt ervoor dat het lichaam steeds nieuwe prikkels krijgt. De les is goed te volgen omdat er geen moeilijke “pasjes” gedaan worden.

Body Balance

Body Balance is een rustgevende workout, die gefocust is op je body en mind. Je ontwikkelt meer kracht, flexibiliteit en concentratie door de verschillende houdingen die je lichaam aanneemt.
In de Body Balance les vind je invloeden uit de yoga, Tai Chi en Pilates. Deze samenvoeging zorgt voor rust in je gedachte en in je lichaam.

Na een stressvolle dag kan je volledig tot rust komen met de Body Balance workout. Met een goede warming-up stretch je je lichaam en vervolgens focus je je op de kracht en flexibiliteit. Je rekt je spieren en hierdoor worden ze krachtiger en soepeler. Dit maakt het in het dagelijks leven een stuk gemakkelijker. je bent minder snel vermoeid en krijgt minder last van blessures. Tijdens de Body Balance les helpt een bewuste ademhaling om kracht te zetten of juist te ontspannen.
Door de verschillende houdingen breng je body & mind samen en dit is de perfecte combinatie om alle stress te laten gaan. Zo heb je niet alleen een goede workout achter de rug, je bent ook helemaal zen!

HIIT

Wat is HIIT precies? HIIT of intervaltraining met hoge intensiteit is een vorm van trainen waarbij je je volledige 100% maximale inspanning levert in snelle, intense oefeningen, gevolgd door korte herstelperiodes.

Kortom, het is een half uur training die je hartslag door het dak haalt en daarom ook maximaal calorieën verbrand !

Wil jij in korte tijd echt veel resultaat bereiken in je fitheid dan is dit je training!!

BIG 5

Waar staat BIG 5 voor?

Er zijn talloze oefeningen te bedenken, de ene nog gekker dan de andere. Maar wat is daar nou precies de bedoeling van?

Bij BIG 5 kiezen we heel bewust voor oefeningen die een duidelijke aansluiting hebben op het dagelijks leven. We verbeteren beweegpatronen die je elke dag nodig hebt. Taken die je nu als zwaar ervaart worden met deze les straks een peulenschil!